dijous, 24 de novembre del 2011

Descripció d'un Ambient

Fa una setmana vaig anar a Londres. Vam anar a un museu. Allà vaig veure un quadre que em va agradar molt. La meva mare em va explicar que era un lloc típic de Londres. Al quadre era hivern i de nit, negre nit. Era un quadre més aviat de colors foscos. Al quadre hi havia dibuixat un carrer en diagonal, de dreta a esquerra i al centre. Estava cobert de neu. Tot i que plovia perquè hi havia un toll d’aigua. Les persones eren poques. Una parella amb un paraigües en segon pla, i una senyora i una nena al fons del carrer, a l’esquerra. En un cantó de la vorera quatre arbres tenebrosos sense fulles, alts i prims, situats en filera. A l’altra banda de la vorera una valla baixeta, feta de barrots i columnes. Una columna que sostenia un fanal, un fanal lluminós i típic de Londres. Aquest és un dels meus quadres preferits del museu.

Glòria S i Marta M